29 Mart 2013 Cuma

Peri tozları..

İnanmak ne güzel bir şey..

Hayata tutunmak demek ve hatta keyif almanın kapı tokmağı "inanmak"!

Peri tozlarına gelinceee

Hep hayalini kurdum küçükken pırıltılı simli yıldızlı sihirli büyülü prenses/peri asalarından çıkan o masalsı bir sese sahip mucize kırıntıları..Bir anda bir hareket veya kelime ile ortaya çıkan ve gökyüzünde döne döne ışıltısını yitirip kaybolan peri tozları..

Yağmur yağdımı üzüldüğüm (yağmurda peri tozlarım söner işe yaramaz diye) güzel gecelerde camdan yıldızlara bakıp onlara üflediğimi hayal ettiğim peri tozlarım..

Evde oturdum ne kadar gerçekte de ihtiyacım olduğunu düşündüm ki bir kaç yakın arkadaşımın daha mucizeye ve mutlu olmaya ihtiyacı vardı dedim vakit bu vakit! Yaş 32 daha ne bekliyorum ki otur kendi peri tozunu kendin yap ve başladım aklıma gelenleri eklemeye hayalimdeki pırıltıları gördükçe sevinçten ağlamak istedim ama dedim ya yaş 32 abartmayayım dedim!

Yapımlar devam ediyor çok yakında son halini paylaşacağım ama tarifi ben de saklı hatta herkesin ki kendine bilgilerinize ışıltılarla sunar kaçarım arkamda parıltılar bırakarak..

Artık beni takip etmeniz hiç zor olmayacak ..:)

2 yorum: