23 Eylül 2013 Pazartesi

Allah'a Emanet!

Canım,

Bunu bir tek sen oku!

Sen oku ve sen anla..

İnsan çocukluğundan bağı olanla bir farklı hissediyor bu ilk uzaklaşmam değil sevdiğim bir dostumdan ama "senden ilk" oluyor, aman ne de güzel oluyor nasıl eğleneceksin, neler öğreneceksin ve kim bilir nasıl güzelleşip döneceksin..

Ama kızımmm kalana zor işte ve bu resimde ise kalan benim gidense sen..Ama nasılsa ilk peri tozu üretimimi ilk sen aldın değil mi? Ya nasılda sevindin bunu hiç unutmayacağım...

İyi yolculuklar tatlışım..

Şuan sen havaalanında mayışmış bir şekilde uçağını beklerken ağlamamak için yaptığımız o saçma telefon konuşmamız ardından kapar kapamaz ağladım yine ben..Ama uzak kalacağız diye değil!

Anneciğin, babacığın ve ablacığın kadar seviniyorum senin için! Gurur duyuyorum, tek başına böyle bir cesareti gösterdiğin ve bunu ben bildim bileli hayal ettiğin için de çok takdir ediyorum seni..

Git! Gel! Yaşa! Çok mutlu ol! 

Sağlık, neşe ve huzur ile dön ülkene başka bir dileğim yok he "başarılı" olacağını bildiğimden saymıyorum bile o konuyu kalabalık etmesin diye..

SENİ ÇOK SEVİYORUM benim tatlı kız kardeşim!

Allah yolunu açık etsin, şansını bol etsin, seni korusun ve gözetsin!

Evet Allah'a emanet ettim seni çünkü 
O'na emanet ettiklerimi bir kez daha görmeden ölmezmişim..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder